понеделник, 24 декември 2012 г.

Магията на изкуството

        Напоследък прекаленото мислене и анализиране на милион ситуации, с които ме сблъскваше ежедневието, не ми се отразиха добре. Стресът от университета също си каза думата и реших, че просто трябва да се захвана с нещо, което да отвлече мислите ми и да ме изпълни с по-позитивна нагласа, защото бях натрупала твърде много негативи. Какво по-добро спасение от изкуството? Този път обаче не заложих на моето си изкуство - писането, може би защото чрез него не бягам от реалността, а я анализирам отново и отново. Имах някои идеи, но въпреки всичко не ги записах, защото ме натоварваха допълнително. Да, вярно, че в такива моменти съм най-продуктивна, но този път някакси нямах желание. Някои неща просто трябва да ги изживееш и да ги оставиш да се стекат между пръстите ти като пясък, вместо да се опитваш да ги задържиш в шепи. Така направих и този път. Може би някой ден ще се върна назад към тези идеи и ще ги превърна в изкуство, но засега просто ще ги оставя да преминат покрай мен, колкото и да е нетипично.
        Реших да се отдам на едно изкуство, което също беше много близко до сърцето ми преди няколко години. Изкуството на графичния дизайн и по-точно - Photoshop. Едно от любимите ми неща, които не бях вършила доста отдавна, е да се занимавам с тази програмка. И ето че попаднах на курс по Фотошоп и допълнително сама разработих някои простички проекти с помощта на официалния наръчник на Adobe за Photoshop. (: Отдавна не съм виртуоза, който бях, с тази програма, но се надявам, че с времето, с малко воля, упоритост и доста желание, ще успея да достигна и задмина способностите, които притежавах на времето. Ето и някои от най-новите ми проекти.





 
И последното, което ще ви покажа, е първото ми домашно за курса по Photoshop. Не е нищо особено и като цяло не съм доволна от резултата, но след толкова дълго време, в което не съм използвала програмата, се чувствам още като леко начинаеща. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар