петък, 8 април 2011 г.

Нещо като въведение

За нея сте чували всички. Тя се промъква неусетно в деня ви и го изпълва с песимизъм и ленивост. За някои е мит, но други като че ли я успяват да доловят въздействието ѝ върху себе си...Едва ли най-подходящият момент да започнеш воденето на нов блог е, когато те е налегнала пролетната умора. Напук на всичко обаче аз започвам естественото продължение на другия ми блог "Мисли на прах", наречено "Хаос от мисли". Първият е по-скоро личен дневник и за момента е невъзможно разглеждането му от други освен мен. Ако по-нататък реша все пак да разкрия съкровенните си тайни, непременно ще уведомя. Засега обаче ще се вгледам в този блог и плановете ми за него.
Защо реших да го започна точно днес? Няма определена причина и определено денят не е подходящ. Но изглежда в момента не ми се прави нищо друго освен писане, може би това е единственият разумен довод. А и всъщност не би трябвало да се нуждаем от обяснения, когато искаме да направим нещо хубаво за душата си. А за мен воденето на блог определено е забавление.
Коя съм аз? Едно не чак толкова голямо момиче, което обича да пише - за себе си, за живота, за света, за каквото и да е. Желая някой слънчев ден да стана журналист и статиите ми да получат по-голяма гласност, но за целта трябва много упоритост и труд. Ето затова създавам този блог. Нещо като тренировка и подготовка за бъдещето.. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар