понеделник, 12 декември 2011 г.

Коледна украса

           Ето че сме на прага на най-големия христиански празник и аз най-накрая отворих място в графика си, за да си украся стаята. Ето и какво се получи, макар и малко скромно. :)



                              Рафтовете ми са леко поразхвърляни, но пък имат коледен вид. :)

                 Плюшеният чук е подарък от Франц. ^^ А пингвинчето е от любимата ми кола. :D

                   Ето го и сладкия Мечо. Честно казано, по-красив мечок не съм виждала през живота си. Обожавам го! Затова си има и специално отредено място в стаята ми. :)


И скромната ми елхичка. :)


А това сътворих върху прозореца ->

А това украсява входната ни врата :) (малко е дрипаво, горкото :D)





Весела Коледа! : ) Хо-хо-хо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар