четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Главната цел


Скоро тази лепенка ще виси на стената до леглото ми и ще ме стимулира всеки ден да поддържам и забързвам темпото, за да постигна целта, която съм си поставила. Ще се събуждам и ще заспивам с тази цел, защото това е, което съм избрала за себе си и това, което наистина искам да постигна в професионален аспект! Ще стискам зъби, защото знам, че има хора, които вярват в мен. Ще стискам зъби, защото знам, че има висша цел, която съм си поставила, а това да бъда добър програмист е една огромна крачка към осъществяването й. Тази висока цел за едно щастливо бъдеще, където всички, които обичам, сме пак заедно на едно място, а не разпръснати по-различните координати на картата, тя ми дава сили, когато е най-трудно, да си кажа „Но все пак си заслужава!“ и да продължа. Тази цел си обещавам да изпълня, независимо от необходимите средства и усилия! <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар