понеделник, 27 януари 2014 г.

Само до победа...

В момента, в който решиш да се откажеш от нещо - спомни си причината поради която си стискал зъби толкова дълго време. Искаш да постискаш още малко и да се потрудиш или да пратиш всичко по дяволите? Понякога разсъждавам така - ако аз искам да се откажа от нещо, значи някой някъде го иска също, според Закона на привличането - получава го този, който го иска по-силно и вярва, че може да го получи. Ако аз се откажа сега - признавам, че този, който го е искал освен мен, е по-силен от мен. Отказвам се от битката и му го подарявам. Това ме амбицира още повече - няма да стане, няма да се откажа, дори да е последната ми битка. Войната - ще я спечеля! Може би най-голямата ми грешка в живота е, че винаги съм се предавала прекалено бързо, отказвам се без много усилия, при първата трудност. Само че сега ще се науча да се боря само до победа - това ще бъде единствения приемлив вариант на изход от войната. :))))))))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар