неделя, 16 октомври 2011 г.

Вдъхновение

Този октомври е някак не-творчески. Дори най-любимите ми блогове са запустели и, макар всеки ден да влизам с надежда за някоя публикацийка, надеждите ми винаги остават неоправадани...
Може би е дошло време за търсене на ново вдъхновение, а то със сигурност ще дойде с наближаването на зимата и всичките красоти, които носи със себе си.
Сетих се, че досега не съм показвала нито едно мое стихотворение, но пък скоро и не бях писала такива. Само че в петък в час по свят и личност музата ненадейно ме удари и ето какво сътворих.

Не бях измислена за красота и сенки,
създадена съм от човешка суета.
В свят на грозота и непорядки тежки -
да бъдеш плевел сред цветя.

Не си измислен, за да ме обичаш
в сумрака под изгряваща дъга.
Но търсейки ти свойто цвете да отричаш,
че точно в плевела откриваш любовта.

14.10.2011, някъде около 8 сутринта, ОМГ, кабинет 307 (:D)
Доста е объркано и противоречиво (като мен), честно казано. Има и леко ироничен привкус (който се надявам, че се усеща), но в основата си е с романтична тематика.

2 коментара:

  1. Определено се присъединявам към не-творческия октомври. Нещо не ми се пише. Да се надяваме, че ноември ще е по-благодатен. А за Коледа... мисля, че ще имам толкова материал, колкото за 3 месеца :X Но ще видим. :P Стихотворението е чудесно! ;)

    ОтговорИзтриване