четвъртък, 27 октомври 2011 г.

Justin-o-cholic


             Тези дни след като гледах (със закъснение) Friends with Benefits, моята вечна мания Justin Timberlake се завърна с нова сила и мощ. Обещала съм си този човек някой ден да го видя на живо. Но дотогава мога да се кефя максимално на всяка негова песен, видео или филм. Страхотен е като визия, като глас и като излъчване. Не можах да пропусна една джъстинохолизирана публикация за любимите ми негови песни, очаквайки с нетърпение скоро да чуя и албума му, който предстои да излезе, надявам се - скоро. Няма да ги подреждам по любимост, защото трудно бих могла да ги определя. Гласът му прави всички тях страхотни. Слагам ги с връзки, за да не забавят много зареждането.


За горната песен може да се каже, че я знам наизуст. Влизайки в банята, първата ми мисъл е "Hey, girl, is he everything you want in a man?" И концертът започва. :D


Когато заговорим за Джъстин, за къде сме без неговия Sexy Back! Това е песента, която особено силно свързвам с неговата личност. А изречението „It's just that no one makes me feel this way“, аз го чувам и си го пея: "It's Justin only make me feel this way" :))


И, разбира се, прекрасната My Love. Колко ли момичета си мечтаят да я изпее за тях? :)

Толкова много песни искам да спомена още. Обичам всичките му - Love Stoned, Ayo Technology, 4 minutes, Cry me a river и т.н., но времето ми е ограничено, така че като за край ще пусна една от ранния период на Justin - с групата N Sync.


Baby, when you finally get to love somebody, guess what? It's gonna be me...

Колкото до филмовата му кариера - досега не харесвах филмите, в които играеше, но след „Социалната мрежа“ и „Приятели с привилегии“ смятам, че от него ще видим още много и още по-забавни роли. :) Особено в „Приятели с привилегии“ го обожавам. Като че ли точно това е ролята за него. Отива невероятно добре на чара му. :) Не съм особено доволна, че следващият му филм ще е екшън, тъй като не си падам по жанра, но съм сигурна, че отново ще бъде страхотен. Джъстин, Джъстин, Джъстин... I'm tired of using technology. I need you right in front of me. :)

1 коментар: