сряда, 31 юли 2013 г.

Лятната ми визия



Знам, че обичам да говоря за себе си до досада, но това все пак си е моя блог и ако не тук, къде другаде? :D
Във вчерашната си публикация споменах в колко любимо мое занимание се превърна фитнеса, но не задълбах много в подробности. Истината е, че се чувствам страшно щастлива от факта, че се захванах с това. Тренировките са си трудоемки засега, още съм в началото все пак, но удоволствието, което изпитвам след като приключа с програмата си всеки следващ ден, е неописуемо. Горда, доволна, щастлива, знаейки, че върша нещо добро за тялото и самочувствието си. Целта на фитнеса при мен е не толкова сваляне на излишни килограми, защото нямам чак толкова много такива, тя е да се науча на дисциплина и да създам и поддържам добра форма на тялото си.
За съжаление още обаче не мога да се похваля със завидни резултати, все пак едва започнах третата си седмица. Но докато тренирам за перфектното тяло, исках да разкажа какво друго правя, за да поддържам самочувствието си.
Косата ми винаги ми е била голям проблем - дълга е и понякога минават часове, докато я накарам да изглежда и стои добре, а и самата аз да се чувствам комфортно с гривата на главата си. Доскоро за мен беше абсолютно невъзможно да изляза с естествената си коса, без да съм пипала и косъмче от нея. Държа много на обема в корените, а никога не съм имала такъв, затова го постигах чрез преси, лакове и подобни неща, които още повече увреждаха гривата ми. Дори сега го правя от време на време, не отричам. Но все по-често започвам да залагам само на пресата за изправяне, която създава гладък вид на косата ми. Друг плюс, който открих, е, че се образува лек обем в корените и се намаля обема надолу към върховете, което предотвратява вида тип „триъгълник“, какъвто е често вида на естествената ми коса.
Никога не съм обичала да си слагам прекалено грим. Когато го правя е, за да подчертая единствено погледа си или да залича някой и друг недостатък на кожата на лицето си. Заради горещините напоследък обаче съм изключила фон дьо тена от ежедневна употреба и прибягвам до него единствено в специални случаи. Голяма фенка съм обаче на силно подчертания с черен молив и спирала поглед. Превърнал се е в задължителна част от грима ми, когато излизам. Моето мнение е, че придава по-голяма изразителност на погледа. :) Ето тези две любими вещи са неразделна част от ежедневието ми:


Прекрасно лято на всички! :) И се чувствайте красиви и добре в кожата си, където и да сте, каквото и да правите! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар