сряда, 20 август 2014 г.

Да споделя...

Доволна съм от себе си и от ежедневието ми. Вярно, че съм затрупана с много учене, с което почнах да се притеснявам дали ще смогна, но като цяло нещата се нареждат добре. Не излизам много, но не ми се и излиза особено в тази жега. Като дойде септември хем ще е по-хладно, хем ще имам повече свободно време. Междудругото неофициалната програма за следващия семестър е страхотна. Понеделник ми е официално почивен, но при малко по-добра организация, мога да ходя само във вторник и сряда. Така че, ако все пак успея да си взема изпитите и да запиша семестъра, няма да имам никакво оправдание да не си намеря някаква работа по специалността. Трябва да започна да получавам някакви доходи, защото имам твърде големи планове за себе си, осъществяването на които е възпрепятствано по чисто финансови причини.
Ученето на HTML5 ми спори. Проектите ми за сега стават бързо и без много главоблъсканици, но все пак съм още в началото. Разбрах обаче, че само с него няма да мина. Трябва да науча поне и C#, за да правя истински модерно-технологични сайтове. Септември отново ще мога да отделя повече време за това и се надявам да напредна значително. Засега съм поизоставила проекти като писане на книга, понеже съм празна откъм идеи, а започнатите ми неща някак си не са ми на сърце в момента. Иначе когато имам време чета, за да не се откъсна съвсем от това удоволствие. В момента чета „Парижката Света Богородица“ и се мъча да изгледам филма „С дъх на канела“, защото това ми беше последната прочетена книга, но като цяло не ми остава много време. Довечера започвам сериала „Game of Thrones“ и дано да има късмета да е толкова интересен, колкото го хвалят.
Като цяло в такива неща преминава ежедневието ми. В събота и неделя ще разпусна на вила и в понеделник заминавам за една мъчителна седмица в София. Не е като да ми е скучно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар