петък, 22 август 2014 г.

Стрес, стрес...

Снощи направих грешката да се поддам на моментни емоции и да кажа неща, които не трябваше. Напрежението ескалира и доведе до спор, който не ми се искаше да се случва. Не знам защо съм такава. Твърде бързо разстройваща се за глупости. Може би напрежението, което получавам заради изпитите напоследък си казва думата, но като си помисля, че след 4-5 дни трябва да взема едни от най-важните си изпити и всичко ми рухва отвътре. Чувствам се твърде неподготвена, твърде назад, твърде, твърде, твърде... Оказва влияние на отношението ми към хората наоколо и силно се надявам това напрежение, което миналата година си каза думата, тази да не дава същите жертви, каквито даде тогава. Крайно време е да се науча на сдържаност и да не съдя прибързано. И, докато миналата година всичко беше основателно, мисля, че този път не е, просто се поддавам на влияние на отминали събития и на твърде много умора и стрес, които ми се струпаха. Още двайсетина дена и сесията ще е свършила. Трябва да стискам зъби дотогава...

Няма коментари:

Публикуване на коментар