понеделник, 16 май 2011 г.

Дали има значение?

Има един вечен въпрос, който винаги е вълнувал обществото - размерът има ли значение? За каквото и да говорим, този въпрос като че ли винаги може да се зададе и да стои на място.
Напоследък на мода бяха малките размери - малка кола, малък компютър, малък телефон, малка жена. Сега пък като идва ред на тънките. Ултратънък лаптоп, iPhone и тъй нататък. Истината е, че този въпрос верен отговор няма. Зависи от предпочитанията. Но пък и това му е хубавото - остава една вечна тема на размисъл и разсъждение, която въпреки че не буди много интелигентни мисли при част от обществото, все пак разбужда заспалите умове.
Казват, че големите неща са в малки опаковки. Като типичен представител на малката опаковка, заради миньонския ми ръст, няма как да не се съглася със тази сентенция. Може да съм малка, но пък сърцето и умът ми са били винаги и ще бъдат отворени за големи начинания. Винаги гледам към високите хоризонти. И както пееха моите любимци от Респект: „Когато гледаш все нагоре, страшно няма. Страшно е, когато по-нагоре вече няма.“ Хубавото е, че при мен „по-нагоре“ винаги е имало и ще има, защото няма перфектни хора. Достигането на върха е твърде относително. За мен човек винаги има накъде да се усъвършенства. Лошо е за хората, които не виждат пътя по-нагоре, навирили носове, смятайки, че са достигнали върха.
Всъщност размерът на повърхността няма значение, важен е размерът на амбициите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар