понеделник, 27 юни 2011 г.

Честит рожден ден, мили мой Франц! :)

Честит рожден ден, слънчице! Обичам те! Обичам всичко в теб и всеки миг, прекаран с теб! Бъди винаги толкова нежен и всеотдаен! :*


Зная, че преди съм живяла и без тебе.. Но някакси е по-добре, когато си до мене - да мога да се радвам на твоите целувки, да знам, че ме обичаш без никакви преструвки.

Всеки път, когато очите ни се срещнат, това чувство в мен нараства и прелива. Когато ме докосваш, мога да усетя колко много ме обичаш... И това ме побърква. Никога не съм била толкова близо до някого или до нещо. Мога да чуя твоите мисли. Мога да видя мечтите ти.
Не знам как го правиш, но съм толкова влюбена в теб и любовта ми расте и расте. Животът ми е по-хубав с теб. Обичам всяко малко нещо, което правиш.
Ароматът на кожата ти, вкусът на целувката ти... Начинът, по който шепнеш в тъмнината. Докосваш всяко място в сърцето ми. Искам да прекарам нощта в очите ти.
Всяко малко нещо ме кара да се влюбвам повече и повече в теб.


Снимки: Личен архив.

Няма коментари:

Публикуване на коментар