петък, 12 септември 2014 г.

Plans for September

Бях забравила какво е да си свободен от задължения, денят да е твой, всичко да е спокойно и да се чудиш на коя страна да легнеш или на кое кафе да излезеш. Тези двайсет дни ще се отразят добре на психиката и физическото ми състояние.
Плановете са за много тренировки, много книги, филми, музика и много време за наваксаване с HTML, защото нямам търпение да се пробвам някъде за стаж.
Междувременно има хора, които сериозно ми лазят по нервите, но се опитвам да ги игнорирам и да обръщам внимание само на хората, за които ми пука.
Мотивирана и амбицирана съм да взема най-доброто от предстоящите дни и колкото и хората да се опитват да ми развалят плановете и настроението, няма да им отдам вниманието, което си мислят, че заслужават.
Книгата „Парижката Света Богородица“ най-накрая сериозно грабна вниманието ми, видях интригата и заплетеното и се захласнах, та нямам търпение да си я допрочета.
С него гледаме „Game of Thrones“. Намирам го за доста брутален филм и честно да си призная още не ме е грабнал кой знае колко, но ще се изглежда, пък дано се зарибя малко по-малко.
Други промени, които смятам да направя е да отделям малко време за програмиране, защото разбрахме, че ми е слаба страна. Иначе от 5 изпита, 3 са взети, а 1 е още в неизвестност.
Тренировки смятам да правя всеки ден, поне йога за сега, а от 29 септември реших да се включа в предизвикателството на Fitnesinstruktor.
Йогата е нещо страхотно, отпуска ме изцяло и ме кара да се чувствам добре, да забравя за негативните емоции и да избягам от напрежението и стреса. <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар