събота, 13 август 2011 г.

Бързо включване :)

Здравейте! Не знам дали ви липсвам, но работата не е лесна работа, общо взето. :D Нямам и миг време за Интернет, камо ли да пиша в блога, пък ми се пише, пише... Даже си имам теми, ама най-вероятно утре ще напиша нещо по-стойностно, защото съм почивка. Еха! Само от 4 дни работя, но вече си копнея за неделята, превърнала се в многоцветен мираж. И както следва, установих, че у дома си е най-хубаво, но понякога се налага и да правим жертви. Имах намерение да ви покажа моето безценно кътче - тази непрестъпна крепост стаята ми, но явно няма да стане скоро, понеже, поради независещи от мен обстоятелства, (които ми вдигат кръвното, като се сетя), фотоапаратът няма да е в следващата седмица у нас.
Интересни неща на работа няма, може би дори е скучно да стоиш по цял ден в магазин, но пък си има и своите предимства. Мога на спокойствие да бродирам и да чета книги колкото си искам. По случайност днес се сдобих и с компютъра си с Интернет! :)
А сега ще ви оставям, защото не се знае докога ще има достъп до Мрежата, с пожелание за хубав уикенд на почиващите. Утре ме очаквайте пак. Този път по-отпочинала. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар