вторник, 2 август 2011 г.

A day off

Днес (тоест вече вчера) не съм писала в блога, беше си ми нещо като a day off. Мързеливо си го подкарах. Отдадох се на разходки и хобита. Междудругото, не съм споменавала, но новото ми старо хоби са гоблените. Научих се да ги бродирам в 3-4 клас и наскоро си възвърнах желанието да си боцкам с игличката. Наистина е чудно занимание, много е интересно как се образуват формичките. :) Новият ми гоблен е доста по-голям от предишните два-три, които съм направила - 30 на 39 см. Казва се „Първа целувка“ и когато го довърша обезателно ще го споделя тук. Освен това попаднах на сайта на фирмата, която го е правила - Milena Style. Давам го в случаи, че някой друг има същото хоби като мен.
Спокойствието ми не беше помрачено никак от големия дъжд, който се изсипа по-късно следобед. Единственото неудовлетворение в момента ми идва от досадния дървояд, който се е заселил в пода ми (или в дивана) и скърца ли, скърца, когато си поиска. Приемам предложения как да се оттърва, защото изпадам в ужас само като се сетя за него. :(
Друго интересно от деня няма. Поздравявам ви с една стара любима песен, за която си бях спомнила днес. :) Много свежо парче! Понякога имаме нужда от такива дни и такива песни в тях! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар