четвъртък, 18 август 2011 г.

Остра публикация

Мразя умствено-ограничените хора, които дори не се стараят да разберат нещо, а веднага му дават недодяланите си коментари. Всички ние в период от живота си не разбираме нещо, но пък тези, които не се стремят да се доусъвършенстват и да го научат, са като някакви паразити с безсмислен начин на живот и без цел и посока. Определението „тъпо“ за нещо, което си чул преди минута, може само да свидетелства за изключително ниски нива на интелектуалното развитие на определен индивид. За мое съжаление съм имала „невероятния шанс“ да контактувам с такива същества и в определен момент от разговора се питам „Какво правя тук?!“, дори се чудя какви елементарни думи и изрази да подбера, защото остана неразбрана, ще бъда определена като „тъпа“. Нищо, поне ще откроя твоята „острота“.
Абсурд е просто да обсъждаш теми на по-духовно ниво. Темата за красотата на природата се свежда до птичките и пчеличките, а любовта, приятелството, висшата форма на интелект, науката и всякакви други възвишени и важни за човечеството неща са „тъпи“, ама „щот аз не съм ги виждал“. Да, око да види, ръка да пипне, но както е казано най-същественото е невидимо за очите.
Ако случайно реша да споделя на подобен тип човек каква нова книга чета или съм си купила, без съмнение коментарът ще е „Тъпо.“ И що така мислиш? „Ми щот заглавието не ми `аресва“ Не че това последното ще си го признае. Пък и какъв е смисълът, когато той книги не чете. Да му се не види, що не са ги направили малко по-остри... та да му харесат.
Разни хора, разни идеали. Ама за какво изобщо си се родил и живееш, когато оставаш селянин по душа и в нищо не се опитваш да се подобриш и доусъвършенстваш. Някои неща дори пари не струват, само трябва да имаш желание да ги докоснеш, за да надхвърлиш собствените си граници, изградени от предразсъдъци и незнание. „Тъпи“ индивиди - по-далеч от мен, че ми действате лошо на невроните!

Няма коментари:

Публикуване на коментар