понеделник, 3 февруари 2014 г.

Мила сестричке, честит 18-ти рожден ден!
Казват, че когато човек навърши 18 вече би трябвало да е здравомислещ и разумен. Прекрачвайки тази граница във възрастта, ни определят като зрели и отговарящи сами за себе си хора. Само че ако е имало някога човек, на чиито съвети да разчитам и да се доверявам безрезервно, то това си ти. Именно поради тази причина, мога да кажа, че ти отдавна си един от най-разумните и зрели хора, които познавам. По-зряла дори от мен самата. Винаги си имала правилното чувство и разумната граница кое е правилно, къде трябва да спреш и каква е целта ти. Няма нужда да ти пожелавам да осъществиш всичките цели, които си си поставила в момента, защото с този хъс и амбиция, с които ги преследваш, е повече от ясно, че постигането им е въпрос на време. Единственото, което ще ти пожелая, е да те съпътстват през целия ти живот в покоряването на всеки един връх, който си си набелязала.
Пожелавам ти завинаги да останеш толкова здравостъпила на земята, толкова креативна, толкова красива, толкова обичлива и обичана, толкова невероятна личност, за която е трудно да се намерят толкова силни думи, че да бъде описана.
Искам да ти кажа, че за мен си най-прекрасният човек, когото познавам, и този, когото обичам най-много от всичко на света! <3 Ценя всеки миг, който прекарваме заедно, колкото и малко да са вече те. Ценя, че винаги си до мен - и в хубавите, и в лошите ми периоди. Ценя, че ме търпиш, колкото и да ти надувам постоянно главата за едно и също нещо. Ценя, че не се уморяваш да ми даваш съвети и да ме подкрепяш, както и това, че си жестока към мен, когато правя грешки, защото наистина ми помагаш много. <3
Да ти пожелавам разни неща е банално. Искам да ти пожелая само две неща - да умееш да пожелаваш правилните неща и да умееш да ги постигаш. Когато имаш цел, сграбчвай всеки шанс и я преследвай докрай! Животът понякога предлага неприятни изненади, но както си говорихме преди няколко дни - нещата се преобръщат за миг на 180 градуса (не на 360 :D ). Вярвам, че ще успееш да се справиш с всяко препятствие, което срещнеш по пътя си и че ще постигнеш много в живота си! Никога не съм те виждала да се предаваш и ти пожелавам да не го правиш и занапред - искам да те гледам винаги толкова силна, колкото си те познавам. Но знай, че каквото и да се случва, винаги ще бъда там за теб, както ти винаги си там за мен. :* С цяяяяялата любов, която е способно да събере сърцето ми, пръскайки се по шевовете. Обичам те! <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар