петък, 11 януари 2013 г.

Силата на позитивното обличане


Има дни, в които просто каквото и да правиш се чувстваш добре в кожата си. Забелязвали ли сте, че в такива дни сякаш всичко ви идва отръки? Къде се крие тайната? Това е умението да се обличаш в настроение. Факт е, че удобството и красотата на дрехите ни са едни от основните фактори, които определят настроението ни. Често обаче не обръщаме внимание на това. В стремежа си да бъдем красиви, разнообразни, интересни залагаме на дрехи, които въпреки заинтригуващия си външен вид, далеч не са така удобни. За да имате страхотен ден обаче, трябва определено да се чувствате добре в кожата си, иначе желанието да вършите каквото и да било, доста би снишило нивото си. Ето защо когато сме си вкъщи в любимия анцуг и пуловер чувстваме, че можем да покоряваме върхове.
Често ми се е искало вместо да се налага да обличам неудобни дънки и обувки, да мога да изляза с любимия си анцуг и кецове. Само че тази комбинация далеч не е подходяща за всеки случай. Затова трябва да избираме всичките си дрехи така че да са ни максимално удобни и красиви. Забравете за модните тенденции. Важното е да се чувствате добре с това, което имате на гърба си. Само така ще можете да бъдете неотразими в очите на останалите. Защото, повярвайте, когато човек не се чувства удобно в кожата си, това се забелязва и никак не е красиво, нито пък привлекателно.
На какви дрехи залагам аз? Дънки и тениска са любимата ми комбинация. С няколко аксесоара към тях, става доста по-интересен и удобен тоалет от по-екстравагантни такива. С удобни ботушки или пък маратонки - без значение, всякак върви. Така се чувствам в свои води. Готова да покорявам върхове. Спортния анцуг, има ли нужда да го коментирам, незаменим е за вкъщи. Имам много и най-различни. Обичам да ги нося. А освен това се чувствам ужасно секси в тях. Момчета са ми казвали, че дори съм много по-хубава, отколкото с дънки.
Стилът ми? Уж е спортно-елегантен. Обичам да експериментирам, единственото правило е - винаги да ми бъде удобно. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар