петък, 4 януари 2013 г.

What I want is what I got...



Yes, I remember what you said last night
And I know that you see what you're doing to me
Tell me why..

Знам го, защото ти го каза - наясно си с това, което ми причиняваш, и го правиш нарочно всеки ден. Знаеш за чувствата ми и умишлено подчертаваш приятелските си такива. Сякаш за да ми кажеш, че никога няма да те имам, че не съм достатъчно добра да бъда повече от приятелка. Но ти не знаеш, че когато искам нещо, винаги го получавам. Е, казвала съм ти, но си си направил усилието да го забравиш и добре да избледнее сред и без това не особено ярките ти спомени за мен.
Кога ще спреш да ми даваш зелена светлина и после рязко да се обръщаш на 180 градуса? Знам, че мога да имам интереса ти, ако пожелая. Случи се два пъти, от което следва, че ще има и трети... и така нататък. Понякога мисля, че чакам подходящия момент. Което е глупаво, безсмислено и разочароващо. Подходящия момент не се чака - той се създава. Още нямам смелост, но знаеш ли - тя идва изненадващо и пада от небето (за разлика от теб) и тогава няма сила на Земята, която да може да ме спре. Не съм луда, просто знам какво искам и как да го постигна. Не съм се отчаяна. Не съм се предала. Целите ми - това съм аз. А по-амбициран преследвач на постигането им не си виждал..

Няма коментари:

Публикуване на коментар