вторник, 6 септември 2011 г.

Цветове



„Аз съм само цвят лилав - теменуга съм...“

Аз пък не съм. Аз съм кълбо от цветове. Бълвам от емоции от различни типове и честоти. Днес съм облечена в строго сиво, утре съм в розова рокля с венец от цветя в разпилените коси. Ако днес съм крехко кокиче, утре ще съм розата с най-острите бодли. Над главата ми може да се стелят тъмносини облаци, но пак ще дойде утрото и ще ме окъпе в златистия блясък на Слънцето.
И плача, и страдам, но не забравям да обичам. Обичам и вярвам. И получавам.
Променям се и се усъвършенствам. Днес съм отчаяна, утре съм зелена като пролетта и също като нея радвам.
Блестя в розово-червени нюанси, излъчвайки любовта, за която бях създадена. Това е истинският ми цвят, но минавам и през хилядите други багри на дъгата.
Обичам и мразя, но поне се научих как, защо, кого и кога.
Не съм тесногръда, не се затварям в предразсъдъци и догми, не си поставям граници, дори небето не може да ми бъде такава. Спектърът ми винаги е отворен за нови цветове. Просто се научих да живея...

Снимка: almoda-bg.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар