четвъртък, 8 септември 2011 г.

Десет тайни

Днес реших да бъда откровена и да ви разкрия десет неща за мен, които може би не знаете, скъпи ми читатели. Обикновено ужасно много обичам да говоря за себе си (да, I am selfish :D), понякога дори се самозабравям, но все ще се намерят 10 неща, които не съм споменавала в блога или за които само съм намеквала. :))

1. Обичам математиката. Особено геометрията. Действа ми като масаж за мозъка. А логическите задачи са ми най-голямата страст. Само две неща не ми харесват - векторите и стереометрията. Така и не можах да ги разбера, колкото и пот да съм изляла върху тях. :))

2. Противно на всички схващания второто ми любимо нещо са книгите и литературата. Обикновено човек се насочва или към логическите или към хуманитарните науки само че при мен и двете са еднакво любими. Може би защото се научих да чета на 4-5 се влюбих в книгите. Тогава спях при баба ми. Като всяко дете, вечер като легнех исках да ми четат приказки. Само че не се засищах с една, а баба ми - след цял ден работа - си беше доста уморена. Затова я помолих да ме научи сама да си чета. Оттогава ролите се размениха - аз четях приказки на нея, а тя къде чула, къде - не. :) Важното е, че всеки беше доволен. Преди да започна първи клас, бях прочела 4-5 дебели книги с приказки. В местната библиотека бях най-познатото лице. Ходела съм най-малко по веднъж на седмица. Няколко пъти бях награждавана на коледните им празненства за най-редовен читател. :)))

3. Реших, че искам да пиша в 3 клас. Купих си тетрадка, специално за целта, и започнах по цял ден да съчинявам стихчета. След няколко години станах журналист в училищния вестник. Не беше за дълго, но и организацията не беше много добра, едно или две интервюта от учители обаче съм взела.

4. Мога да плета с два шиша за плетене. Отново ме научи баба ми, с която прекарвах доста време, когато бях по-малка. Колко ли ленти за уши сме изплели със сестра ми. :D Маалко по-късно се научих и да бродирам. Отново се беше превърнало в голяма страст. И понеже леля ми страшно обича гоблени и има много, много, реших да не оставам по-назад и да се науча и на този занаят. :D Бях го позанемарила, но скоро пак ми се прииска, и в момента си довършвам гоблена „Първа целувка“.

5. Страдам от сколецифобия. В превод - страх от червеи. Не че имам нещо от сорта на поставена диагноза, но аз си знам. Всякакъв друг вид насекоми, мекотели и тем подобни съм виждала и съм била в близост до тях, но паниката, която изпитвам при вида на червей, не мога да сравня с нищо друго. От малка съм така, изпитвам някакво странно чувство в стомаха и ми идва да избягам с 200 (и го правя, де :D).

6. Контакта „очи в очи“ ме плаши. Доста съм притеснителна (макар че най-вероятно, когато пиша, не си личи). Трудно се отпускам пред хората и още по-трудно се сприятелявам с тях. Сигурна съм, че доста ме мислят за надута и това винаги ме е притеснявало. С годините се поотпуснах, но... не много.

7. За сметка на това съм амбициозна. Понякога си мисля, че едното (горното) може да попречи на другото, но пък и си казвам, че не трябва да го позволя. Вярвам, че ще постигна много в живота си, и остарелите представи на по-възрастните хора около мен само ме дразнят, но не ме обезсърчават. Пък и съм им показвала, че искам ли нещо - ще стане. Може да мине време, но ще стане. Не се отказвам лесно.

8. Нямам много приятели. Или по-точно колкото имах, спрях контакт с доста от тях. Някои ми бяха доста лигави и с детски начин на мислене, други - прекалено вулгарни. Всъщност сега си мисля, това въобще приятелство ли е било? При положение че тези неща ги знаех и докато излизах с тях. Може би просто ми е била нужна малко повече смелост. Не че не ги виждам от време на време, не че не сме в що-годе нормални отношения (не обичам спорове и разправии), но просто пътищата ни се разделиха и така е по-добре. В момента имам около една приятелка от моя град - Петя, с която ми е много весело и забавно, и една в училище - Марианчето, с която всичко си споделяме и изплакваме. :))

9. Имам си приятел - Франц, когото много обичам вече доста време. Той ми е единствената сериозна връзка. Чувствам се прекрасно, когато сме заедно, той е добър и прави страшно много от онези малки жестове, с които всъщност се измерва живота. :)) Повечето време си го прекарвам с него.

10. Ужасно много неща имам да кажа на света (не само за себе си :D, колкото и в последните минути да се опитвам да ви убедя в това :D). Искам някой ден да съм главен редактор на собствен вестник. :)) А дано! :Р

Хм... 11. И съм скромна! :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар