събота, 10 септември 2011 г.

АнелиЯ от А до Я

А - Анелия. Първата буква в азбуката, първата зодия в зодиака, първи номер в училище, родена на пролет (символ на началото)... Като че ли доста неща при мен се случват под знака на единицата.

Б - Брюнетка съм. За сега не мисля да го променям, най-много да стана още по-тъмна брюнетка, по-скоро за освежаване, отколкото с каквито и да било други цели.

В - Влюбена - нося се на крилете на любовта постоянно и това ми вдъхва кураж, воля и щастие.

Г - Грим - така и не се научих да нося грим. Може би така е по-добре. Редките случаи, когато го правя, е за да впечатля моята любов. :)

Д - Дати. Искам или не, в главата ми е пълно с дати - както такива, които имат значение, така и такива от миналото... Когато дойде същата дата следващата година, си правя равносметка за промяната и вътрешно си отпразнувам годишнината от „еди-какво-си“. :)

Е - Егоистка съм, или поне така казва майка ми. Какво пък? Всички в известна степен сме такива...

Ж - „Ж“ е буквата на паралелката ми в училище.

З - Зима. Вероятно любимия ми сезон. Харесвам спокойствието и чистотата й. Харесва ми времето, което не е нито слънчево, нито мрачно - просто светло и спокойно. Представям си уюта на топлия дом и белите снежинки през прозореца.

И - Идеи. Главата ми е препълнена с всевъзможни идеи. Като някакви буболечки, които щъкат насам-натам, са. Поне рядко скучая.

Й - Йод. Последното лекарствено средство, което използвах. (Просто не се сетих за друго.)

К - Книги. Едно от нещата, които ме увличат. В книжарници и библиотеки мога да престоявам с часове, дори с дни.

Л - Локум. Нещо, което обожавам, но за съжаление не си похапвам често.

М - Мисля - постоянно. Главата ми не остава празна. Винаги намира какво да чопли. Понякога вечер, когато си легна, си мечтая за бутон "off", за да мога да заспя.

Н - Нокти. Никога не съм имала дълги хубави нокти, а винаги съм си мечтала за такива. От дълго време се опитвам да ги постигна, но все нещо става. Някой ден обаче ще ги имам.

О - Овен. Зодията ми. Толкова добре ме описва, че направо е страшно.

П - Петя. Приятелката, с която най-добре прекарвам времето си.

Р - Рози. Много харесвам тези цветя. Крият някаква женственост и гордост в себе си.

С - Славена - по-малката ми сестра.

Т - „Тайната“. Една от книгите, които са ме впечатлявали най-много. Сигурна съм, че всяка дума е истина, просто понякога не ми достигат смелост и вяра, за да я приложа на практика.

У - Усмихната. Познатите ми казват, че винаги съм усмихната. Може и да не говоря много-много, но поне усмивката ми помага да избегна прекалено неловките ситуации, пък и кой не обича усмихнатите хора.

Ф - Франц.<3 Момчето, което обичам.

Х - Хаос от мисли. Блогът ми, в който толкова обичам да прекарвам времето си.

Ц - Целувки - захарни или реални, без значение - обожавам ги. :)

Ч - „Чаровница“. Любимото ми списание, когато бях малка. :)

Ш - Шоколад. Едно от любимите ми удоволствия. Справям се за секунди с една опаковка.

Щ - Щастие - посоката, която съм поела.

Ъ - „Ъпсурт“ - бях им фенка.

Ю - Юли - най-успешният, откъм брой посещения, месец за блога ми.

Я - Ясновидец - понякога ми се е искало да се срещна с такъв, за да ми предскаже бъдещето, друг път ми се струва глупаво, ненужно или страшно. :)

2 коментара:

  1. Не можах да се въздържа (като типичен, импулсивен, Овен) да не вляза в блога (на четеца прочетох поста), за да ти кажа, че в 12 букви бих посочила същите неща. Но О и Ш са безспорни фаворити. Другите са В, Г, И, Н, Р, Т, У, Ц, Щ, Я.

    ОтговорИзтриване
  2. Приятно изненадана съм, Светла. Все пак... Овена си е Овен. :Р

    ОтговорИзтриване