сряда, 28 май 2014 г.

Десет неща, които да направя преди да стана на 40

Да направя такъв списък няма да е никак лесно. Но ще се опитам малко по малко да изброя тези десет неща.

1. На първо място определено е да съм с истинския. Независимо къде и как. Независимо. Просто да знам, че е той и да сме отдадени напълно един на друг. Най-голямата ми мечта. Нещото, което съм преследвала през целия си живот. Истинската любов. Дано на 40 вече съм я открила и съм щастлива.

2. Да съм посетила поне веднъж на екскурзия друга страна - Италия, Англия, Германия... няма значение.

3. Да съм написала поне една собствена книга.

4. Да съм пътувала поне веднъж със самолет.

5. Да съм се научила на търпение и на отговорност. Да не съдя хората, да не говоря зад гърба им. Да съм по-потайна и по-добър слушател. Да научавам повече, отколкото казвам.

6. Да имам собствен самостоятелен дом и изградена удовлетворяваща кариера.

7. Да съм горда притежателка на тялото мечта.

8. Да отида веднъж на шопинг с неизвестно голяма сума пари и да си купувам каквото си искам, без да гледам цената.

9. Да работя в библиотека или книжарница поне за малко.

10. Да създам собствено магазинче за ръчно изработени изделия.

И като се замисля... Имам още толкова много мечти. ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар