понеделник, 19 май 2014 г.

От мен зависи

       За Тайната съм говорила много пъти. За начините, по които е преобърнало живота ми позитивното мислене, съм писала, мислила и съм благодарна, че са се случили. Невероятно е как това, което си, това, което предстои да бъдеш, е просто едно отражение. Отражение на мисълта ти, на начина, по който си представяш живота. Вярваш ли в съдбата? Вярваш ли, че всичко е предначертано и не зависи от теб? Ако е така, единственото, което правиш в момента, е да съществуваш. Но не и да живееш истински.
        Убедих се хиляди пъти, че начина ми на мислене създава ситуациите в живота ми, свързва ме с хората, от които имам нужда, дава ми нещата, които ми трябват. Вярвам, че мога да имам най-прекрасния и най-кошмарния живот. Както го почувствам... Вярвам, че мога да се издигна в небесата и да се изравня със земята. И никой друг няма тази власт над мен. Единствено аз мога да сторя това с живота си. Не е ли хубаво да вярваш в тези неща? Не е ли по-добре, отколкото да се предадеш и да кажеш, че нищо не зависи от теб? Не е ли по-добре да имаш цел, когато станеш сутрин? По-добре е... И неслучайно всички около мен ми казват, че съм по-щастлива от тях. По-щастлива съм, да, защото знам какво правя с живота си и знам, че зависи от мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар