сряда, 21 май 2014 г.

Десетте неща

1. Обичам да правя много неща на ден, не мога да огранича деня си  само до определена дейност. Гледам да чета поне по 50 страници на ден, да изгледам поне по един филм, да уча, да си пиша и да се чувам с хората, които ме интересуват. Междувременно гледам да не запускам себе си и да се поддържам винаги във форма.

2. Най-трудната ми борба винаги е била тази със себе си и най-вече с ревността ми. Хубавото е, че започнах да я побеждавам. Изисква невероятни усилия от моя страна, но съм си казала, че ще се излекувам от тази болест.

3. Друго нещо, което не харесвах, беше липсата ми на търпение. Но сега стискам зъби и знам, че проявите на силни емоции, без да са премислени, са изключително вредни и само развалят отношенията ми с важни хора.

4. Искам някой ден да напиша книга. Не знам какво ще разказвам, но предполагам, че ще е свързано с мен и многото ми размисли.

5. Искам да имам собствена фирма, да имам достатъчно пари да живея добре и същевременно време да се отдавам на безкрайно многото си хобита.

6. Искам някой да ме възприема за единствената, да мисли само за мен, да харесва и обича само мен. Пълно себеотдаване и от двете страни. Така съм го дефинирала в представите си.

7. Имам нужда от мигове само за себе си, да не говоря, да не слушам. Тези мигове обикновено са по-дълги от тези на другите хора. В такива мигове се улисвам и, ако ми принудят да кажа нещо, едва ли е много свързано. От тях има само по един човек, който може да ме извади. Човекът не винаги е бил един и същ, от време на време се променя. Но винаги съществува такава личност, с която бих говорила навсякъде и по всяко време.

8. Много обичам да искам и да ми дават съвети. И никога не приемам съвети. Винаги ми се струва не най-доброто това, което ми препоръчват да направя.

9. Винаги съм искала перфектни нокти и никога не съм ги имала. Никога не съм се харесвала чак толкова, иска ми се да поправя доста неща по себе си. Но идва момент, в който се чувствам толкова добре в кожата си, че не ги забелязвам.

10. Аз съм drama queen. Обичам драмата и проблемите сигурно (или те мен?) и винаги си ги търся дори в най-щастливите ми периоди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар