понеделник, 8 февруари 2016 г.

Be healthy... Part I (Предизвикателство: февруари)


Част от предизвикателството ми за февруари включва редовен прием на нормалните количества вода, от които има нужда всекидневно човешкият организъм. Това е стъпка към подобряване на здравословното ми състояние и качеството на живот.

Количеството вода успях да го подобря още миналата седмица, като започнах да пия по 2 л минимум на ден. Много съм доволна от себе си през седмицата, докато съм на работа. Проблемът е, че вкъщи през уикенда доста се омързелявам или забравям. Това трябва да бъде поправено.

Разликата обаче се забелязва веднага. Много голяма част от физическото състояние на тялото започва да се подобрява, а също така и психическото състояние. Когато пие повече вода, човек се чувства по-концентриран и дори е научно доказано, че предпазва от депресия. Ако сте обезводнени, твърде възможно е да се почувствате депресирани, както прочетох наскоро.

Остава ми да добавя освен чистата вода и такава с лимон или лайм, или 100% изцеден сок за по-добър вкус. И да обогатя менюто си с калций и храни като броколито.

От утре ще направя тези фиксове. Be healthy as me! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар