събота, 6 февруари 2016 г.

Промени обкръжението си, промени себе си

Наскоро в един от блоговете си говорих за един мой любим вече цитат от Мирослав Запорожанов, който Юли Тонкин спомена на семинара си в Sofia Event Center. Не съм сигурна, че беше тук, но ще използвам момента да го напиша и тук, заедно с тази статия. Цитатът гласи следното нещо:

„Създай среда, в която да си най-глупавият в стаята или най-слабият на игрището, така неминуемо, само за да останеш в тази среда, всеки ден ще се подобряваш неимоверно.“ - Мирослав Запорожанов
И така с моя, жадуващ предизвикателства, характер аз реших, че е време да променя много средата си и хората, които ме заобикалят, за да стана такава, каквато си представям, че искам да бъда.

Напоследък се чувствам супер недоволна от себе си. Не съм човека, когото имам в ума си. Искам да съм по-сдържана, по-интелигентна, по-съобразителна, по-тактична, по-искрена, по-вдъхновена и да общувам с повече хора, които знаят какво искат от живота и как да го постигнат. За да бъда като тях. Запорожанов още казва, че попринцип човек е средноаритметичното на петте човека, с които общува най-често.

Не сте ли забелязали, че реално е така. В каквато среда попадне човек така се и променя характера му малко или много. За да се извисим и да надскочим себе си, необходимо е да нагласим средата си така, че да ни стимулира постоянно да се усъвършенстваме като личности.

И... колкото и антисоциално и самотно да прозвучи следващото изречение - търся си приятели. Приятели, които ме разбират, които споделят идеите и целите ми, които знаят повече от мен и са по-добри от мен, за да ме обогатяват и да се вдъхновяваме взаимно. Търся си хора с усет към живота, хора на изкуството, с отворени умове, които не се плашат от предизвикателствата, които мислят, че човек винаги има какво ново да научи, които обичат да четат, да пишат, да се снимат (понеже една от новите ми мечти е освен блогър да бъда и влогър), знаят какво да кажат и как да го кажат, обичат да се самоусъвършенстват или да творят нови неща, уеб дизайнерите също са поканени да обсъдим новите тенденции и технологии. И... въобще всички хора, които обичат живота. Желая да общувам с такива хора. Ако някой е разпознал себе си в описанието, може да се чувства свободен да ми пише.

И не. Не съм антисоциална, за да ми е необходима такава статия, за да си намеря приятели. Просто не всички хора от обкръжението ми разбират и споделят идеите ми. А никога не знаеш къде ще попаднеш на правилните хора. Затова... защо пък не. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар