понеделник, 8 февруари 2016 г.

Предизвикателство Февруари: план за действие

Много ми е трудно да променя средата. Наистина напоследък общувам с повече хора, които имат същите интереси като мен и с които обсъждаме тези теми, но все пак все си мисля, че е необходимо нещо повече. Разглеждах форуми, свързани с уеб дизайн, но там пък обсъждат неща, които за мен са прекалено сложни и не съм ги ползвала към момента. Знам, че може би точно това е идеята, но това значи да се нахвърля върху материята и в крайна сметка я разбрала нещо, я - не. За влогърството нямам никаква идея как да го осъществя.
Като за начало обаче трябва да си изготвя някакъв план на действие.

1. Всеки ден да общувам с поне един човек, който е в тази сфера, и да научавам нещо ново от него. Къде ще го намеря тоя човек - имам избор - форуми, Фейсбук, социални мрежи, на работа.
2. Да изградя уменията си по:

  • Учене
  • Здраве
  • Бизнес
  • Маркетинг
  • Влияние
  • Управление на финанси
  • Комуникация
  • Видео
  • Харизма
  • Говорене пред хора
Постепенно. Всеки ден да подобрявам с нещо поне едно от уменията си. Вариантите са да записвам онлайн курсове или директно да прилагам. Или и двете.
Малко ми е объркано, докато си го изчистя в ума как ще се случи всичко това, но се надявам постепенно да стане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар