вторник, 2 февруари 2016 г.

За правилните решения

Вярвам в знаците. Вярвам в съдбата. Вярвам, че хората всеки ден имат възможността да узнаят кое е най-доброто решение, което трябва да вземат, във всичко което правят. - Паулу Коелю
Именно тази вяра ме натоварва още повече. Защото получих знаците, които ми бяха необходими, когато ги поисках. Съдбата ми подсказваше и ме водеше по пътя, който смятах за правилен по тази причина. Редовно ми се засвидетелстваше, че това е най-правилното, че е така, както го усещам, независимо от мнението на другите. И изведнъж ме изигра...
Знаците спряха, събитията промениха хода си. Изведнъж. И аз не разбрах къде сбърках, защото до този момент сляпо вярвах в това, което усещах.
Сринаха се илюзиите ми. Понякога вярата е много по-болезнена за човека отколкото липсата й. Понякога колкото по-рано я загубиш, толкова по-добре. Понякога по-добре никога да не се връща вече, за да не те разочарова с отсъствието си после.
Обаче аз продължавам да вярвам. Щом събитията взеха толкова рязък обрат, значи и сега може да се промени всичко за миг.
Човек никога не знае в кой точно миг ще вземе най-правилното решение, което ще преобърне живота му. Повей от крилете на пеперуда предизвиква торнадо на другия край на Земята...

Няма коментари:

Публикуване на коментар