четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Просто неустоима

Няма силен човек с леко минало.
Това значи ли, че сега само се подготвям? Значи ли, че един ден, благодарение на хилядите ми грешки, ще се превърна в силна, в жената, която искам да бъда? Значи ли, че един ден няма да има какво да ме прекърши, благодарение на сегашната ми нетърпеливост, благодарение на сегашните ми грешки? Значи ли, че трябва да си извличам максимално поука, за да не повторя никога действията, които са ми водили към дъното?

Значи ли, че самотата, която изпитвам в момента, ще ми даде сила един ден да не се поддавам на подобни мимолетни чувства, които ме забиват в нищото? Значи ли, че един ден няма да се влюбвам постоянно в мъже, на които показвайки чувствата си, бивам унищожена?

Означава ли, че малкото объркано момиче днес - утре ще е жена с класа и стил, която вдъхва респект? Жена, която човек се моли да не се изпречва на пътя му, защото е способна да го срине, ако й пречи?

Искам да бъда силна жена. Жена с минало. Но и жена с бъдеще. Жена с невероятно настояще, в което сбъдва всичките си мечти. Искам един ден всички онези, които не повярваха в мен, всички онези, които ме мачкаха и най-вече мъжете, които не ме обичаха, както заслужавах, да ме видят и да ахнат.  Нека да бъда кралица, а жените до тях да изглеждат като парцалени кукли. Защото аз ще съм силна, аз ще съм невероятна, аз ще съм жената мечта за всеки мъж и гордост за мъжа, който е съумял да ме спечели и запази. Най-трудната му битка. Най-сладката му победа. Надявам се един ден да се молите да ме зърнете в някое кафе, а минавайки покрай вас да ви оставям с отворени усти... И ви благодаря, понеже вие ще ме превърнете в такава. Стил. Класа. Чар. Просто неустоима.

Няма коментари:

Публикуване на коментар