сряда, 17 февруари 2016 г.

Докато чакам в университета...

https://open.spotify.com/track/0PrLodAzseOnN1EACxuAfV

Never been afraid to say what's on my mind at any given time of the day...

Искам да споделя, че от 10 часа тази сутрин съм в университета, защото някои преподаватели просто не обичат да си вършат работата качествено и структурирано. Просто съм бясна как се подиграват с времето на студентите с най-наглото възможно поведение.
Не си бях представяла точно така този ден. Но да се благодарим на новите технологии, че поне има с какво да го запълвам. Слушалките, таблета и телефона са ми незаменима компания, когато се налага да чакам. Обичам да запълвам време, което би изтекло през шепите ми с приятни неща. Важното е, че се научих никога да не скучая и имам възможност да уча нови неща постоянно, по всяко време и навсякъде. Когато хората се подиграват с времето ти, възползвай се, за да станеш по-добър, извлечи максималното от всеки момент! Бъди навсякъде... Няма неудобно време и място!
Довечера се налага да пътувам до Пловдив. Едниственото, на което се надявам, е да успея да хвана поне последния автобус от София и батерията на таблета ми да издържи максимално дълго. Пожелайте ми успех със защитата на проекта! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар