понеделник, 11 юли 2011 г.

Планове за седмицата

Миналата седмица (на 8 юли) блогът ми стана на 3 месеца. За този период не може да се похвали с кой знае каква статистика, но за мен честно казано и това е много. Надявам се, че с времето ще се разпространи още и повече хора ще научат за него. :)
Плановете за предстоящата седмица се състоят във публикуването на няколко статии, които подготвям, но все още се мъдрят само като чернови. Освен това планирам да го регистрирам в подобни на topbloglog.com сайтове. Регистрирането в AdSense все още продължавам да го отлагам във времето, тъй като нямам кой знае колко читатели (но за сметка на това някои са страшно редовни, за което им благодаря!), освен това не съм си изяснила все още процедурите по въпроса, пък и не знам дали на читателите ще им хареса да виждат няколко реклами в страничния панел. Колебая се дали и на мен би ми допаднало.
Отдавна смятам да пусна някаква анкета, но не съм решила още на каква тема ще бъде.
А може би и да сменя дизайна? Не че този не ми харесва. Напротив - влюбена съм в него. Но като че ли не е много летен? Но какво пък... :)
Предложения? :)

3 коментара:

  1. Ами, ти най-добре знаеш, какъв искаш да бъде твоя блог.Просто го прави да ти харесва на теб.

    ОтговорИзтриване
  2. О, всичко тепърва ти предстои - надежди, разочарования, онлайн любови, приятелства, групи, тайни мрежи, комерсиална ориентация, болка, ирония... още не си попаднала съвсем на мушката и темплейта ти е най-белия кахър (напомни ме за мен, преди две години, за това си позволих да ръся мозък).

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви за отговорите! :) Опитвам се да правя блога си, какъвто на мен ми харесва, но градивната критика винаги е полезна! :)

    ОтговорИзтриване